søndag 24. januar 2010

Om meg

Ferdigprodusera liste naska frå ein annan bloggar høver seg godt ein lat sundag

eg treng å vere mest heilt åleine heile dagen helst i alle fall ei gong i veka, og at folk stryk meg og gjev meg blomar
eg likar å oppdage ting i byen min eg ikkje visste om, som minner meg om at eg lev i eit eventyr
eg et for mykje mellom måltida
eg seier ja til snusk
eg seier nei til sinte bergensarmenn som fresar over at det er "fullt av knark og pakkiser" i Loddefjord. Eg har mine sterke tvil om at det er innvandrarar og narkomane som er grunnen til alt som er gale i Noreg
er er flink til å organisere, å lage mat, å lese mange ord i minuttet
eg les nett no ei norsk science fiction-ungdomsbok frå syttitalet
eg ler av rein, skjer lukke i blant
eg er gal, har eg fått høyre. Har ogso fått høyre av same person at eg er genial. Båe delar kan eg like
eg har aldri vore merkbart rampete. Synd men sant.
eg er lykkelig når eg kan vere heilt meg sjølv saman med nokon eg likar godt som tykkjer det er greitt.
eg trivst ikkje når eg gjeng på trynet i ein pinleg vassdam grunna sosial snubling
eg er dårlig på å fylgje opp løfta mine om eit nytt og betre liv.
eg er redd for å bli forlatt, for mennesket sin destruktivitet og for miljøøydeleggingar
eg elskar kunsten og livet
eg trur på kjærleiken. Kva elles?

Ingen kommentarer: