mandag 3. januar 2011

Om alt eg skal gjere i året som kjem

Gjennom heile året skal eg drikke meir øl, vere mindre på fjesboka, arbeide strukturert og skikkeleg med utviklinga kropp og sjel, og forbetre hedonismen min: Frå potetgull og mjølkesjokolade i tide men mest i utide til god ost, handlaga sjokolade og vin relativt ofte men ikkje for ofte.

I januar skal eg vere med i kvallik-runden til NM i klassisk baristakunst! Eller Hordalandsmeisterskap om du vil. Eg skal gjere det bra, og kan hende kome vidare og kan hende få ein pallplass. Eg skal ogso kome skikkeleg heidundrande i gang med alle året sine prosjekt, og byrje vegen mot eit jordisk nirvana med akkurat passe mengd liding og lidenskap.

I februar skal eg få kjærast, for det har eg bestemt, og eg trur eg er godt på veg. Nei vent: Eg veit eg er godt på veg.

I mars skal eg oppleve mi fyrste premiere som teatersjef, og vere sint, stolt, fasjonabel og kome med velvalte ord etterpå.

I april skal eg til Paris med mamma, utan at ho vert stolen, for ho har alltid hatt lyst til å reise dit men aldri kome so langt. Paris, j'tu aime, e mon mama, j'tu aime.

I mai skal eg forsvinne finne ut kva eg skal gjere neste år. Eg trur eg framleis skal vere student, men ingen ting er jo sikkert.

I juni skal eg avslutte ein bacheor i retorikk, med å levere ei bacheloroppgåve det swchwingar av og ete ein flott middag og ha ein gedigen fest saman med mine favorittretorikarar, og kan hende nokon til òg.

I juli skal eg sjå stadar i Noreg eg ikkje har sett før, planar om å utforske strekninga mellom Bergen og Trondheim, særskilt gler eg meg til å oppleve Fedje (ikkje spør), sjå Urnes og kan hende er det tida for å vitje nynorsken si vogge og intellektuelle hovudstad dessutan (og det er ikkje berre på grunn av nynorsken, altso). OG eg skal få sjå oppføringa av eit skodespel eg har skrive!

I august byrjar planane å vere ikkje-eksisterande, so eg planlegg eigentleg ikkje noko anna enn at eg skal bade masse, drikke masse cava og iscortado med kokos, ete masse vassmelon og gjere eit eller anna skikkeleg sommareventyr, for det har eg faktisk ikkje fengje gjort i Bergen enno trur eg.

I september skal eg bli litt lei meg.

I oktober har eg ikkje snøring på kva eg skal, men eg håpar det vert kjekke ting.

I november skal eg på gutebesøk til Cuba. Håpar eg, dersom det klaffar med pengar og han eg skal vitje. Håpar ogso at Fidel lev. Og eg skal bli 23!

I desember skal eg leike meir i snoen enn eg gjorde i fjor, og feire ei jol som blir lenger enn denne.

Eg gledar meg.

1 kommentar:

Greta-G sa...

Nå ble jeg fyllt med optimisme!

PS. Vassmelon! Haha!

/Greta-G